نخستین کنفرانس حقوق برند

  • نخستین کنفرانس حقوق برند

    نخستین کنفرانس حقوق برند

    اولین کنفرانس تخصصی حقوق برند

    روز  پنج شنبه 5 دیماه اولین کنفرانس تخصصی حقوق برند در ایران با شعار برند سالم ، رقابت سالم در محل سالن همایش های نیایش برگزار شد .

    این کنفرانس یک روزه که از ساعت 00 : 09 پس از اجرای مراسم افتتاحیه با سخنرانی حجت الاسلام مصباحی مقدم نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و با برنامه های متنوع و سخنرانی های ارزنده توسط اساتید دانشگاه های داخلی و خارجی و نمایندگان قوه قضائیه و ادارات ثبت و مالکیت صنعتی کشور تا بعد از ظهر به طول انجامید و با اجرای مراسم اختتامیه راس ساعت 00 : 18 به پایان رسید .
    آقای مجید مظفری بازیگر موفق و ارزشمند سینما و تلویزیون مهمان ویژه این کنفرانس بود که دقایقی با دعوت مجری برنامه و در میان تشویق حاضرین، پشت تریبون قرار گرفت و سخنرانی کرد.
    گروه بازرگانی گامرون با قرار گرفتن در لیست 20 شرکت برتر دبیرخانه دائمی این کنفرانس، تندیس ارزشمند حقوق برند را از برگزارکنندگان این کنفرانس دریافت نمود . ما این موفقیت را مرهون زحمات همه مدیران و پرسنل زحمت کش این مجموعه هستیم و امید واریم با تلاش و کوشش ، شاهد رشد ، شکوفایی و بالندگی هر چه  بیشتر مجموعه باشیم %

WhatsApp chat
لاغری, لاغری موضعی, تناسب اندام