روز پایانی نمایشگاه راه و شهر سازی

  • روز پایانی نمایشگاه راه و شهر سازی

    روز پایانی نمایشگاه راه و شهر سازی

    دیروز 12 آذر ماه روز پایانی نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته بود که با بازدید وزیر محترم راه و شهرسازی، جناب آقای مهندس عباس آخوندی و هیاٌت همراهشان از غرفه ها آغاز شد تا پایانی دلپزیر در 4 روز برگزاری این نمایشگاه باشد این نمایشگاه در مقایسه با سال گذشته از لحاظ کمی در سطح پائین تر ولی از لحاظ کیفی در سطحی به مراتب بالاتر از سنوات گذشته بوده است گروه بازرگانی گامرون نیز به مانند هرساله با تلاش و کوشش حضور پر رنگ خود را در این نمایشگاه ، پر رنگ تر نمود .

    وزیر محترم راه و شهر سازی در بازدید از غرفه ها از غرفه گروه بازرگانی گامرون نیز دیدن فرمودند و در خصوص نقاط ضعف و قوت برگزاری نمایشگاه سخنانی ایراد نمودند و نظرات کارشناسان بخش حمل و نقل بخش خصوصی را نیز جویا شدند .

    در ساعتهای پایانی این همایش 4 روزه  وزیر محترم راه و شهر سازی در مراسم اختتامیه که با حضور عده کثیری از علاقه مندان و صاحبین صنایع و شرکت های فعال در این عرصه ، در شبستان بزرگ مصلی بزرگ امام خمینی حاضر شد و سخنرانی نمود و تصریح کرد:

    تصور اینکه کسانی از دور دست می آیند تا ایران را بسازند اندیشه خامی است. امروزه  بالندگی اقتصاد ملی و افزایش رقابت بر بال بخش خصوصی استوار است و بهترین دولت، دولتی است که کمترین مداخله را در بخش خصوصی و حوزه  مربوط به آن داشته باشد . سپس اضافه کردند:
    با وجود کسالت، وقتی وارد سالن  نمایشگاه شدم و دیدم دوستان با چه شور و حرارتی در حال تلاش و خلاقیت و عرضه دستاورد خود هستند بقدری برایم خشنود کننده و شادی بخش بود که تمام درد و کسالت خود را فراموش کردم لذا از همه شما به خاطر این تلاش تشکر و قدردانی می کنم.

    حضور وزیر محترم راه و شهر سازی جناب مهندس عباس آخوندی در غرفه گروه بازرگانی گامرون

    حضور ریاست محترم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور جناب آقای مهندس داود کشاورزیان از غرفه گروه بازرگانی گامرون

    حضور هنرمندان پیشکسوت سینما و تلویزیون در غرفه گروه بازرگانی گامرون

     

    در روز پایانی نمایشگاه ، گروه بازرگانی گامرون با تقدیم گل و شیرینی به مهمانان و حاضران در نمایشگاه پیشاپیش فرارسیدن 26 آذر ماه ( روز حمل و نقل ) را تبریک گفت .

WhatsApp chat
لاغری, لاغری موضعی, تناسب اندام