سخنراني مديريت دفتر تهران آقاي محمد زارع

  • سخنراني مديريت دفتر تهران آقاي محمد زارع

    سخنراني مديريت دفتر تهران آقاي محمد زارع

    با نام و ياد او

     

    سلام
    سلامي از صميم قلب خدمت همه همکاران و ميهمانان ارجمند که قبول زحمت فرموده و در جمع خانوادگي گروه بازرگاني گامرون شرکت فرمودند . آدينه روز همگي خوش .

    چندي بود كه مديران اين مجموعه براي ايجاد يک فرصت ديدار صميمي مجموعه همکاران ، مترصد مناسبتي بودند . اين مناسبت با موفقيت گروه بازرگاني گامرون در اخذ گواهينامه بين المللي ايزو 9001 ويرايش 2008 از شركت NISCERT آلمان – بعنوان اولين مجموعه بازرگاني در کشور که با اتکاء به دانش ، خرد و سخت کوشي کليه پرسنل به چنين دستاوردي نائل آمد ، فراهم گشت . امروز با افتخار اعلام ميکنيم که اين موفقيت مرهون زحمات کليه همکاران در تمامي سطوح بوده و متعلق به تک تک شما پرسنل زحمت کش و فداکار ميباشد .

    امروزه استفاده از خرد جمعي و مديريت مشاركتي – بحثي است كه در تمام نقاط دنيا به آن بها داده ميشود تا آنجا كه بر اساس مدل هاي مديريتي نوين چنين بر مي آيد كه بدون ايجاد فرهنگ مشاركت در سازمانها عملا رشد – بهره وري و حركت به سوي تعالي نا ممكن نموده و سرنوشتي جز كاهش طول عمر سازمانها نخواهد داشت. يكي از ابزارهاي مديريت نوين- استفاده از استانداردهاي بين المللي مطابق با الزامات سازمان استانداردسازي ISO مي باشد كه در اين ميان سري استاندارد ISO 9000 مبحث مرتبط با كيفيت ارائه خدمات و محصولات را دارا مي باشد و گروه بازرگاني گامرون اين الگو را براي ارتقاي كيفيت خدمات خود انتخاب و استقرار داده است. هدف اصلي اين استاندارد تمركز بر نيازمنديهاي مشتري بوده و طبق همين نگرش – كيفيت را برآورده سازي الزامات مشتري مي داند. در اين ميان انجام خواسته هاي كارفرما بدون داشتن فرهنگ كار گروهي و برنامه ريزي و كنترل ارائه خدمات تقريبا امكان پذير نمي باشد. لذا ما براي استقرار اين الگو در گام اول – فرهنگ سازي در سازمان را آغاز كرديم و با برگزاري جلسات متعدد آموزشي و تبادل نظر با همكاران محترم – اطمينان حاصل شد كه پتانسيل ارتقاي فرهنگ مشاركتي در گروه وجود داشته و ميتوان از اين قابليت در راستاي اعتلاي كيفيت خدمات استفاده نمود.

    در گام بعدي به ايجاد – اصلاح و بهبود روش هاي ارائه خدمات در سازمان پرداختيم كه در اين حوزه نيز نظرات و پيشنهادات همكاران بسيار كارگشا بود و باعث گرديد تا با اصلاح ساختار درون سازماني و تدوين روش هاي استاندارد ارائه خدمات – به ضريب اطمينان بالاتري در خصوص انجام درست فعاليتها دسترسي پيدا كنيم. پس از استقرار كامل اين سيستم به جهت صحه گذاري فعاليت هاي انجام شده دعوت كرديم از شركت محترم NISCERT آلمان تا با ارزيابي فعاليت هاي انجام شده و انطباق آنها با استاندارد ISO 9001 مشكلات احتمالي را كشف و ارائه كنند كه خوشبختانه نتيجه اين ارزيابي انطباق كامل با استاندارد بود كه اين امر ما حصل همان همكاري و تبادل نظر با شما عزيزان بود.از آنجا كه اعتقاد داريم:

    (( من لم يشکر المخلوق لم يشکر الخالق ))

    لذا بر آن شديم تا در روزي که متعلق به صاحب اعصار ميباشد از زحمات همه شما عزيزان تشکر و قدر داني كرده و موفقيت – پيروزي و شادكامي را از درگاه يزدان پاك – برايتان آرزو كنيم .
    يا علي

WhatsApp chat
لاغری, لاغری موضعی, تناسب اندام