حضور مديران و مسئولان استان در همايش گروه بازرگاني گامرون

  • حضور مديران و مسئولان استان در همايش گروه بازرگاني گامرون

    حضور مديران و مسئولان استان در همايش گروه بازرگاني گامرون

    گزيده اي از بيانات جناب آقاي مهندس تورج رحيمي نائب رئيس محترم انجمن صنفي شرکتهاي حمل و نقل
    با عرض سلام صميمانه ترين تبريکات خود را به نيابت از انجمن صنفي شرکتهاي حمل و نقل و به تبعه آن کليه شرکتهاي حمل و نقل فعال در بندر عباس به مجموعه گروه بازرگاني گامرون که با تلاشهاي صادقانه و شبانه روزي خود اتفاق نوين و جديدي در صنعت حمل و نقل استان رقم زدند تقديم مينمايم .
    ايشان ضمن گراميداشت ياد و خاطره جناب آقاي نجاتي رياست فقيد انجمن صنفي اضافه نمودند که ايشان بسيار خرسند ميشدند که شاهد اين چنين رخدادهاي مهمي دز صنف حمل و نقل باشند . ايشان ضمن برشمردن محروميت و فقر امکانات و مشکلات گذشته در صنف حمل و نقل يادآوري کردند امکانات موجود حاصل زحمات بي

    شائبه دست اندر کاران صنعت حمل و نقل استان و مديران توانمند شرکتهاي حمل و نقل مي باشد .

    از اين دست مديران توانمند ميتوان از مجموعه مديريتي گروه بازرگاني گامرون نام برد که با سعي و تلاش و تفکر خود و حس مشارکت و همکاري پرسنل آن و استقرار سيستم هاي مديريتي استاندارد ايزو 9001 گامي بلند در راستاي اعتلاي فرهنگ کيفيت خدمات برداشته اند . ايشان سخنان خود را با شعر از سهراب سپري بنام خانه دوست کجاست به پايان بردند .

    گزيده اي از بيانات جناب آقاي سيد جلال موسوي نائب رئيس محترم انجمن صنفي رانندگان

    ايشان ضمن تبريک به مناسبت اخذ گواهينامه استاندارد ايزو 9001 به مجموعه مديريتي و کارکنان گروه بازرگاني گامرون اضافه نمودند :

    با استقرار سيستم استاندارد مديريت کيفيت تعامل قابل قبولي بين اين شرکت و انجمن صنفي رانندگان برقرار گرديده و اظهار اميد واري کردند : با همت و تلاش مديران ساير شرکتهاي حمل و نقل و استقرار اين سيستم بسياري از مشکلات في مابين مرتفع خواهد شد .

WhatsApp chat
لاغری, لاغری موضعی, تناسب اندام